Сьогодні серед рекламодавців величезною популярністю користуються LED екрани, що надають можливість розміщувати продукцію маркетингового типу. І в цьому немає нічого дивного, тому що такі рішення пропонують величезну кількість позитивних моментів. Під такими виробами розуміються телевізори, які активно застосовуються як домашні джерела зорової інформації, а також як вуличні варіанти для поширення роликів рекламного плану. Останній спосіб отримує масу шанувальників серед солідних організацій і приватних фірм. У переважній більшості випадків подібні полотна можна зустріти в якості дорожніх знаків або моніторів інформаційного плану. Важливо сказати про те, що незабаром зазначені вироби будуть займати лідируючі позиції на ринку реклами зовнішнього типу.
Серед позитивних моментів, на які звертає свою пильну увагу цільова аудиторія, потрібно виділити наступні:
- висока ступінь контрастність - необхідно відзначити, що рідкокристалічні матриці можуть скласти гідну конкуренцію LED технологій за ступенем якості контрастності. Практика показує, що навіть слабоконтрастні місця зображення в екранах такого типу здаються досить насиченими;
- чітка картинка - монітори ЖК завжди пропонували змащене зображення, тому LED варіанти з їх реалістичністю дають фору конкурентам;
- мінімальна ступінь споживання енергії. Важливо відзначити, що сьогодні електрику є витратною справою, тому екрани енергозберігаючого типу стають досить вигідним рішенням для своїх власників;
- екологічність - сучасні продукти не становлять небезпеки для навколишнього середовища, тому що в конструкції не передбачається наявність ртуті. У цьому питанні техніка перевершує альтернативні варіанти, тому що LED-техніка визнана екологічно чистою за світовими стандартами;
- величезна кількість додаткових перспектив - LED можна налаштовувати найрізноманітнішими способами, а також підключати до численних пристосувань. Важливо взяти до уваги і те, що екрани можуть бути великих розмірів і не втрачати при цьому своє якість.